collapse

Gönderen Konu: Psvita henkaku yükleyemiyorum!! 3.60 sürüm.  (Okunma sayısı 225 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı gitanlu

  • Vita Meraklısı
  • *
Psvita henkaku yükleyemiyorum!! 3.60 sürüm.
« : 11 Haziran 2017, 19:17:30 »
Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var. Psvita aldım kardeşime moleculershell vs yüklü idi. Kardeşim yanlışlıkla sd kartı çıkarmış ve biçimlendirmem gerekti ve hepsi gitti oyunlar moloculershal vs.

Şu an da henkaku dan yükleyemiyoruz hata veriyor. Var mı daha önce başına gelen. Hata fotolarını buraya da atacağım.

*

Çevrimdışı BlackEvil

  • Vita Meraklısı
  • *
Psvita henkaku yükleyemiyorum!! 3.60 sürüm.
« Yanıtla #1 : 15 Haziran 2017, 06:54:11 »
HATA fotolarını atman gerek ama ikide bir hata veriyorsa site senin yapacan şu henkaku.xyz sitesine hata vermeye dek devamlı gir eninde sonunda yapar birde makineye komple format at yani hem sd karta hemde makineyede ok..

*

Çevrimdışı ali_ihsan21

  • Vita Kullanıcısı
  • *
Psvita henkaku yükleyemiyorum!! 3.60 sürüm.
« Yanıtla #2 : 19 Haziran 2017, 06:52:28 »
R tuşuna basılı tutarak henkaku yapmalısın. Yani siteye tıkladığın an R'ye basılı tut düzelir.

*

Çevrimdışı GkCokesenn

  • Vita Meraklısı
  • *
Psvita henkaku yükleyemiyorum!! 3.60 sürüm.
« Yanıtla #3 : 23 Haziran 2017, 21:18:25 »
Sa Forumda yeniyim psVita aldım henkaku jeilbreak yaptım. Ve hafıza kartım çok az olduğu için yeni oyunları yükleyemiyorum. Bunun için size bir soru sorucam Psp oyunlarını Psvita oyun formatına dönüştürebiliyormuyuz bunu nasıl yapıcam emülatör filan varmı yardımc ı olursanız sevinirim..

 

* *

* Kupaları Tamamla

* SON MESAJLAR

* OYUN ÇIKIŞ TARİHLERİ

Sorry! There are no calendar events available at the moment.

* GÜNCEL YAZILIM SÜRÜMÜ